onlyinyourdreams

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Tove Blomquist - 26 juli 2011 22:24

idag har jag målat. grejjjat med kossorna:)och haft det ganska bra, mina fötter gör ont. men det får jag stå ut med.

inga bilder idag heller. men jag hoppas på att dom kommer imorn.

imorn kommer jag hem runt 12(: .. ska packa till stockholm, och då jag även på kvällen där ska på bio med pappi ! och ha det bäst!


finns inte så mkt mer att skriva idag, har inte hänt så mkt. det enda är att jag har tänk på allt som har hänt nyss. men det orkar jag inte skriva om nu(: ska snart sova.. fattar ni de?! jag ska snart sova:oo så tidigt eller hur xd men är trött, huvud värk, så jag orkar inte va uppe mer.. kommer snart börja gråta oxå. så det blir allt för idag

godnatt:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards