onlyinyourdreams

Alla inlägg under april 2011

Av Tove Blomquist - 30 april 2011 19:45

har vart en rätt bra dag idag. börja med att man fick gå upp kl 9 (inte okej?!) sen tog bilen till falköping, köpte en vit skjorta,  ett par mörka jeans.

bilder kommer sen.

sen tog jag bilder med jimmi o birna kommer oxå sen ;) nu blir det mat o myssss med familjen


ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 29 april 2011 23:13

hahha, jag sa ju att jag skulle skriva;) roligt värre!


jimmi kom typ runt 18:30.sen ringde birna (elma syster, www.elmasteinsson.bloggplatsen.se ) hon kom hit. jag och pappa titta på film, sen va kl ungefär 21:00 jag gick ut en stund... kalt :(

kom in, bädda åt birna. sen gick ner, sa till jimmi och hon att lägga sej. jag fick läsa för dom i typ 30 min, segt ! och nu sitter jag här! har jätte tråkigt...usch,

det blir att åka till falköping imorn. ska köpa dans kläder som jag ska ha den 20-21 maj lämna då av jimmi hos birna, så då åker jag o pappa själva, tror jag (aa' , man vet ju aldrig vad som händer.., hehhe ;) jjaja,  måste sova nu


sovgott sötnosar :*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 29 april 2011 16:35

"alla" min vänner sa att jag skulle skaffa blogg

och nu har jag de.

jag kanske inte världs bäst på sånt här men man blir väl bättre, right?

jaja.

skola idag då, inte kul!!!!

den "nya" killen kom i onsdags :)


snart kommer jimmi (min lille bror)

umgås lite, sen blir det att smita upp till datorn,

kanske lägger upp nått sen :)


ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards