onlyinyourdreams

Alla inlägg under december 2012

Av Tove Blomquist - 3 december 2012 21:45

Jag lyckades ljuga för alla,
även för mig själv.

 

 Har jag ens en anledning att må dåligt?

Jag vet inte, jag vet inte ens själv riktigt varför allt blev som det blev.


Jag lurade mig själv att jag mådde bra,
vilket resulterade i en evig ond cirkel - nästan omöjlig att bryta.

 

Jag ska må bra igen
bara inte idag

 

 

----------------------

 


Bloggtorka? Mja.. 

 

Har ju hänt en hel del sen jag skrev sist: Höstlov, prao, en hel del prov, lucia övningar, födelsedagar, umgåtts med kompisar, snö, termins prov i matte, första advent, bytt grupper i no:n, ikea osv.

 

Det som ska hända:  Göteborg med moster och julbak, lucia (13), prov i musik (fredag), prov i matte, betyg som snart ska sättas, gymnasie talk, klasskampen osv.


Denna vecka har jag två prov, tex spanska, musik och jag är lite små rädd! På lördag åker jag och Jenny iväg till Göteborg för att "jul handla" och även kanske kolla bio - Breaking dawn part 2. 


   

Skapa flashcards