onlyinyourdreams

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tove Blomquist - 31 oktober 2011 20:46

lika många gånger som jag har skrivit sms:et till dej har jag raderat det.

modet sviker varje gång.

vad var det egentligen som hände den dagen ? 

va det meningen att du skulle skriva det till mej så jag vakna till?

så jag kunde se vad som egentligen hände?

vad var det som hände efter de?

jag var arg, du var arg. men varför?

för att ingen av oss ville vissa sorg? kanske stämmer det?

för någon dag sen så börja jag känna nått helt annat.. inte sorg.. inte ilska.. utan lättnad, värme, är de det som kallas kärlek?

kanske hade jag börjat glömma vad som hände?

jag hoppades verkligen att jag hade glömt, jag levde med stunden, stunden med dej, dom få minutrarna vi prata, men sen efter det ? hade jag glömt? hade jag bara fått bort mina tankar?

hade jag glömt det som hände "den dagen"?

svarat på den frågan är nej...


 

Av Tove Blomquist - 31 oktober 2011 20:16

ganska dåliga på att uppdatera? jo jag vet... förlåt!


louise kom till mej igår och vi hade skit skoj! kolla på film med familjen. mys. vi sminka även mej "lite" ;)

 


idag så åkte jag med henne till röntgen i Ulricehamn, för hennes rygg, efter det så gick vi och fika, & så även gick vi och kolla lite i lindex, intersport & nån smink affär, lite smått mysigt, när vi kom till henne hade vi planerat att göra många roliga saker men först skulle hon kolla några saker på datorn... då jag ... hmm ... somna .. (a) men men, vi hann ändå göra lite av det vi skulle göra, t.ex fixa naglarna ! efter det kom pappa och körde hem mej, och nu sitter jag här.. skit trött. tittade på klockan för en timme sen och bara "vill SOVA!!!" men såg då att klockan va 7 ... jätteroligt... godnatt till er alla! btw.. happy halloween.. när den nu är (a)

Av Tove Blomquist - 29 oktober 2011 10:48

hudvakten tove här ! hahah.. har skit tråkigt försöker verkligen få nån att komma hit men det ser inte ljust ut .. men men;) sitter här och gossar med min mosters katt, den får mej att sakna trubbel:( min lilla trubbel bubbel! jajaj... måste nog gå och hälla up mat till hundarna, blog later .


 

Av Tove Blomquist - 24 oktober 2011 18:57

               

Av Tove Blomquist - 24 oktober 2011 18:06

som ni förstår så har jag inte haft tid denna veckan att blogga för att (som jag har sagt) så var jag ju sjuk i 2 dagar.. och ja.. va ju bara att plugga as mycket efter de, men nu ligger jag nog som jag ska med allt och hinner nog med det här oxå för skolan kommer först och sist kommer bloggen.. tyvärr.. men jag ska ta allt ganska snabbt för att hinna med allt.

föra lördagen: då hjälpa jag pappa och även så gjorde jag massor läxor.

föra söndagen: "slapp-dag "

måndagen: skola, utvecklingssamtal, och det gick väl okej.. kunde gått mycket bättre tyckte väl jag ..
tisdagen: ännu en dag med läxor, plus plugga till spanska prov.

onsdagen: elma va här.. xd as kul.. kommer lite bilder kanske sen.

torsdagen: dansa

fredagen: åkte till mamma,

lördagen: åkte till överby med mamma, träffa även mia där med hennes lilla dotter.

söndagen. åkte hem, och va 1 timme ungefär hos min moster & hjälpte henne med att packa upp efter hennes flyt.

idag: seg dag ...

och imorgon blir det världens cill dag.. sitter i cafeterian med louise, och sen till ungdomsmottagningen med klassen, efter skolan kommer natalie hit och stannar till onsdag, as nice!


hoppas ni orkar läsa ! p&k (förlåt för stav-fel)

Av Tove Blomquist - 14 oktober 2011 21:06

jag vet att jag kanske inte borde ta det så här offentligt men jag ville bara säga förlåt, om jag gjorde dej ledsen så va det inte meningen, jag älskar dej av allt som finns. får jätte dåligt samvete och när du ser detta kommer du bara le ... men jag ville bara att du skulle veta de.. !

från dagen vi blev ihop parade på spanska lektionen och vi båda tänkte "oh nej,vill inte jobba med henne" när vi fick fram vårt första hej till varandra blev jag jätte glad och det tog inte så lång tid tills vi båda skratta för att vi uttala ett ord HELT fel... några lektioner senare så börja vi umgås på rasterna & tiden bara flög förbi.. vi börja då prata lite mer på alla lektioner för vi märkte att vi har samma lektioner hela tiden, du och jag va som helan & halvan, vi gjorde tillslut ALLT tsm, t.o.m gå på toaletten! vi lämna aldrig varandras sida, jag tänkte "du och jag för alltid" men nu står vi här, älskar dej lika mycket! men nu är vi mindre med varandra och du börja va med såna som jag känner mej "säker" med, och samma med mej, men ändå älskar jag dej! hur sur du kommer bli på mej, eller hur lite du kommer va med mej så kommer jag älska dej lika mycket ändå!

du måste fatta de, jag kommer aldrig glömma dej! du är den som gjorde mitt liv mycket bättre! när jag är med dej helt själv så kan jag slappna av, bara va mej själv, du har hjälpt mej. och hur mycket du än försöker så KOMMER JAG ALDRIG GLÖMMA DEJ SIS!

 

Av Tove Blomquist - 14 oktober 2011 16:15

som sagt va elma här igår en liten stund och vi har skit kul, sprang runt och va som 7 år igen! man kände sej som ett barn igen, vi spela tv-spel, åt glass till en gråt-film, gömde oss för pappa... ja ni hör ju ?


loveu girl!:*

  gammal bild

Av Tove Blomquist - 11 oktober 2011 21:59

har precis kollat på lite skor på nelly, och lite annat, man kan ju behöva lite nytt till hösten !

 

ska nu sova. have a good night !

Skapa flashcards