onlyinyourdreams

Alla inlägg under december 2013

Av Tove Blomquist - 31 december 2013 13:14

Här står jag
lika stadigt som förut
Vindpust efter vindpust
utan att ens vaja

 

--------

 Firade jul hos farmor och farfar. Kommer inte skriva så mycket då detta kommer bli mest bild minnen. 


                 

Sen till vad jag fick: 

                        

Av Tove Blomquist - 23 december 2013 22:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tove Blomquist - 23 december 2013 22:23

I could do it all because i love you.
With my entire heart.
In the good times and the bad times, until death tear us apart

 

I can never forget about you and i never will,
Love you now, and forever still.

 

--------

 

Det är möjligt att jag lägger ut ett lösenordskyddat inlägg ikväll då jag kommer byta lösenord till min favorit siffra. 

 

Imorgon är det julafton. Det är helt sjukt! Det är en av den bästa dagen på hela året. Då man möter mina släktingar, äter god mat och även får öppna presenter. Idag har jag även hjälpt pappa och gjort köttbullar. Dessutom lagat julmiddag till familjen. Då det är en tradition att äta julmiddag med familjen den 23 december. 


Hoppas ni alla får en toppen kväll och en bra uppesittarkväll! 

     

Av Tove Blomquist - 22 december 2013 22:11

Varje sekund, varje minut,
En rysning genom kroppen, 
Det lilla extra slaget mitt hjärta slår.

 

En kort tanke på dig
Och alla små underbart fladdriga fjärilar
vaknar till liv i mig.



----------


Det är jullov nu, så vart är snön? Lite besviken.


Igår var det termins avslutning på dansen, femte året jag har vairt med. Från klockan 9 på morgonen till 9 på kvällen men jätte mysigt hade vi och en trött Tove som kom hem den kvällen. Vill tacka alla som gjorde det speciellt, mycket skratt och många mysiga tillbaka blickar. 

 

Jag har idag ägnat min tid till att jul städa och plocka ut alla TVÅ HUNDRA tomtar. Gissa om jag är trött? Känns som att tiden inte räcker till så här vid jul. Mycket som ska göras och många som man ska ha tid till att träffa. 


Om det är någon som har ett f-kort jag möjligtvis skulle kunna få låna efter julafton så skulle det grymt bra... 


                     



Av Tove Blomquist - 19 december 2013 21:00

                             

Av Tove Blomquist - 19 december 2013 21:00

Har ni kollar bilderna från 2011 på min familj, vänner och jag? Gör det först och du lär få ett härligt skratt!

http://toveeblomquist.bloggplatsen.se/2013/12/18/10419113-bild-minnen-2011/


       

                                                                                                                              

 

Av Tove Blomquist - 18 december 2013 19:53

Åh vad mysigt det är att kolla igenom gamla bilder på sig själv och sina kompisar. Det finns inga ord för vad jag kan säga, under 3 år så har jag förändrats så sjukt mycket! Både som person och på utseende. Thanks god for that. 


Det kommer senare ett inlägg för 2012 alla bilder också. 


 

   

                                                                                                          


Av Tove Blomquist - 18 december 2013 09:45

Ja, förra veckan så hade min lillebror lucia och jag kan bara säga att det var jätte vackert! Dock var jag ju inte där utan fick bara se bilder som min pappa tog med min kamera. 


                         



Skapa flashcards