onlyinyourdreams

Alla inlägg under juni 2014

Av Tove Blomquist - 29 juni 2014 14:45

                                                   

Av Tove Blomquist - 29 juni 2014 14:22

Jag vet inte varför man måste hålla sig i skinnet,
Jag vet inte varför alla tittar

Jag vet inte varför ni viskar och skrattar

Jag vet inte varför alla ska vara samma,
Samma dåliga kopia

 

---------------------------------------------------------------

 

Är jag bra på skriva här eller är jag bra på de? Det kan ha varit ungefär 1 månad. Nu när jag inte har skrivit på ett tag så har jag hunnit att ta en hel del bilder och det kommer att göra att jag kommer lägga ut i ett annats inlägg idag, bara några minuter efter detta. 


Jag har under Juni varit med och jobbat för Sohlbergs på Dans SM helgen. 

Jag har fått sommarlov!

Jag har varit på mi brors skolavslutning (Han sluta nu 6an, 6an!?).

Jag har varit i Varberg och campat med mamma och lillebror.

Jag har firat midsommar och även firat mamma, som fyllde år 24 Juni. 


Jag ska sommarjobba nästa veckan på Partille Cup, detta kommer jag göra.  Det är helt okej att komma dit och kolla runt!
Resten av sommaren är just förtillfället inte planerat utan jag ska bara ta det lugnt och vänta på att skolan börjar igen. 

Måste bara säga det här! Jag kom hem till pappa för ungefär 1 vecka sen och jag fick se att jag hade fått en tidig födelsedagspresent!! Kommer bild nedaför. 

Veckans bok är Beautiful Creatures.

Ni få som läser detta: NI FÅR HA DEN BÄSTA SOMMAREN! 

                     

Skapa flashcards