onlyinyourdreams

Alla inlägg under maj 2012

Av Tove Blomquist - 24 maj 2012 20:15

Med dina vackra ögon
och din gyllene röst 
Blir du, mitt hjärtas tröst 
Under mörka tider ska jag älska dig 
För det finns ingen annan som du för mig.


Älskar dig Andreas

----------


1 underbar, fantastisk månad har äntligen gått med min älskling 

 



förlåt men har inga bättre bilder på dig ^^

 

Av Tove Blomquist - 15 maj 2012 19:57

I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue.
I love the way you kiss me,
Your lips so soft and smooth.


I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care.
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there.


-----------------


Tjjaa bitcheees! Det var ett tag sen jag skrev, och det har verkligen inte varit meningen. Jag har bara glömt av och när jag väl har tänkt på det har jag inte orkat. Men nu är jag nog på fötterna igen.


Jag hade väl bara tänkt att skriva lite vad som har hänt dem senaste veckorna. 


Lägret var verkligen sjukt roligt, vi hade jätte kul! Jag älskar verkligen adrenalinet i kroppen när vi klättrade i höga träd och sen fick fall rakt ner.


Tidigt på måndagen, när jag väl hade kommit hem på söndagen, så kom Andreas hem till mig och han stannade till Tisdagen. Vi kollade på film i soffan med chips och lite smått annat. 


Helgen åkte jag till mammsen, vi hade vårat "girl talk" om allt mellan himmel och jord. Vi åkte även och shoppa hälften av min konfa present. Fick en väldigt söt och gulligt tröja från HM.


Det var nu min kropp börja spöka med mig, jag var jätte nervös inför den kommande helgen (Denna helgen soim nyss har varit, 11-13 / maj) Det var nu allt verkligen gällde, Jag hade både min konfirmation och dans uppvisningen under samma helg, och jag ville verkligen inte göra fel. 


Fredagen kom och jag, Elma och Andreas åkte hem till mig för att göra mig redo för lördagens första konfirmation. Fatta var nervös jag var! Elma var min fotograf under hela lördagen och jag kommer nog få bilderna lite senare, men så fort jag får dem åker dem ut här.


Denna helgen gick helt utmärkt! Jag var jätte nervös men allt gick som det skulle. 


Imorgon efter skolan åker jag hem till Andreas och sleepar där i 1-2 nätter och sen får jag sev vad jag gör, inte riktigt planerat mer ^^


Och för er som INTE har ett vaket öga över mig in the real life så ville jag bara berätta lite news för er. Anledning till att jag inte har berätta något är för att jag ville veta säkert att det är något äkta. Den 24 april byte jag min relation status och jag är nu tillsammans med Andreas. Jag är verkligen kär och jag behöver någon i mitt liv som gjorde det perfekt, och nu är det perfekt!                                  

Skapa flashcards