onlyinyourdreams

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Tove Blomquist - 6 oktober 2011 19:48

har nu packat de sista, spelat lite gitarr, myst i soffan och shit vad jag längtar tills imorn! ska snart hoppa in i duschen and göra lite andra saker. har fått låna farmors kamera och är super glad för de:D det blir att ta med den ímorn!

har börjat få ont i min axel och det är inte bra.. nån som kanske kan ge mej massage ?(a) det skulle va sjukt snällt :D

hihi men måste skynda mej till duschen innan pappa hinner först! :S


ses :*

 

Av Tove Blomquist - 6 oktober 2011 16:45

idag blir det ingen dans för mej.. har ont i halsen.. låter som en kille i målbrottet mycket kul.. måste ju villa min hals så jag inte blir sjuk.. eller aså mycket sjuk.. för i helgen är det ju konfa läger! taggar och det vill jag inte missa. det blir väl att ta te med honung! gillar inte honung men jag måste ju offra mej lite för en bra sak.. ska nu göra mitt "goda" te.. blog later !


 

Ovido - Quiz & Flashcards