onlyinyourdreams

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Tove Blomquist - 11 oktober 2011 21:59

har precis kollat på lite skor på nelly, och lite annat, man kan ju behöva lite nytt till hösten !

 

ska nu sova. have a good night !

Av Tove Blomquist - 11 oktober 2011 19:53

har nu vart hemma 2 dagar och vart sjuk, säger förlåt för min dåliga bloggningar! men har bara inte orkat, jag tror ni fattar.. har bara inte orkat.. ! men imorn blir det skola för mej och jagb säger bara det här... ALLT händer när jag är borta ... det blir att ta ett långt samtal med louise nu så hon kan förklara vad som har hänt när jag vart borta ! för det händer JÄMNT saker när jag inte är där, blir inte så förvånad om det har hänt nått... jajja, får nu ta och vänta tills älskling ringer :*


bye!

Ovido - Quiz & Flashcards