onlyinyourdreams

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tove Blomquist - 4 oktober 2011 18:42

har nu gjort min läxor och sånt, ska snart fika kanelbullar för det är ju kanelbullensdag! mums, så går redan nu för att hinna få mer en pappa ! :D


 

Av Tove Blomquist - 3 oktober 2011 18:00

om alla undrar så tog jag en bloggpaus för hade inte tid att blogga plus lite andra privata saker,

va hos louise hela helgen, fredagen så åkte vi till borås och åt på kina restaurang, på kvällen sen så hade vi mys kväll, på lördagen så åkte vi och såg "jag saknar dig" filmen på bio! stor grät verkligen, efter det gick vi och åt på samma place som på fredagen.. hahah .

efter det skulle vi gå och kolla tåg tiderna på tåg stationen i borås så mötte vi en "fett fjortis" (som louise kalla de) haha.. "hon" bara kollade på oss typ hela tiden, hade man fått slå andra så hade louise slagit henne för längesen... xd

vi hade 2 timmar på oss till nästa tåg så vi gick enda vägen till knalleland, vi köpte oss varsin powerking och satte oss utan för "hemmakväll" där vi såg nån som hade "en dålig dag", då menar jag verkligen en DÅLIG dag, han typ bråka med sin kompis på telefon, eller nått .. jag och louise satt typ helt vanligt och skratta åt en sjukt rolig sak som hon sa när helt plötsligt han "den där" kom fram och fråga oss typ "- va skrattar ni åt?!"

jag sa då "- åt en sak som hon sa bara ... "

då börja han gå då ja bah "- PUCKO...." HAHAHA.. skratta så jag grät .. xd

sen gick vi till tåget och ja.. åkte hem ;) då vi ännu en gång hade en mys kväll, vi satte oss och titta på en skräck film... fyfan säger jag bara... satt och höll louise hand så mycket att den blev vitt typ(a)

på söndagen så fick vi gå upp tidigt för att vi skulle till kyrkan.. (man måste gå minst 15 gånger i kyrkan i våran konfa grupp) då jag och louise höll på att somna, trevligt! när vi kom hem så prova jag hennes moped, och jag va ju så grym på det ! :o eller inte.. efter det hade vi sån här baka-bullar-dagen .. mums!:*

sen av den sista stunden jag skulle va där så spela vi kort och åt bullar, godis osv.


sen kom pappa och hämta mej , la jag mej typ direkt när jag kom hem(:

och nu är det måndag och jag sitter här i soffan, ska snart äta, blog u maybe later!

 

Ovido - Quiz & Flashcards