onlyinyourdreams

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Tove Blomquist - 19 juli 2011 21:54

dagen idag har väl vart sådär tkr jag väl xd

det börja med att jag och elma gick upp kl 11 (för om vi inte gjorde det skulle mamma stänga av internet ikväll)

så vi gick jätte gärna upp,  och åt frukost

gick på promenad

spela wii

och jag gick ut och klippte gräs-mattan.

jag fick as ont överallt (har problem vissa saker)

och efter en lång stund .. eller senare ikväll ..

så skulle jag och elma spela wii igen men det blir inte så..

för elma blev biten i läppen av mammas hund..

inte så skoj

inga större skador skädda !

blir väl att åka till vårdcentralen imorn bara men det gör inget :)

sen efter det blir det att shoppa kläder!

och massa såna roliga saker


ses :*

//Toveeblomquist


 

Ovido - Quiz & Flashcards