onlyinyourdreams

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Tove Blomquist - 3 juli 2011 00:41

de tystas talan

de stelas rörelser

de frusnas värme

de är det som händer

när det omöjliga går


jag hatar mkt

tex mej..


vet du hur svårt det är för mej att veta

att du kanske hatar mej?

att du bara struntar i mej?

det är jätte jobbigt att logga in på datorn och veta

att man är hatad.

att man är oönskad.

att ingen bryr sej om man är död eller levande.

speciellt inte du.. det är värst.. att jag inte vet iaf du, just DU hatar mej


asså jag vet att jag är lite löjlig av mej men jag känner mej helt oönskad hela tiden.

men värst nu när jag inte vet vad du tkr .

..

..

..


idag har inte hänt så mkt, titta på tredje harry potter :)

sen mkt bad! (yy)

åt mat

kl 19:00 kom det kompisar till mamma

stanna här tills kl va 0:00

det blev mkt badande i badtunnan :D

det va typ de

nu har man världens huvud värk -.-

ska nog sova så det går över :)

kanske låter som en bra idé xd

jaja får väl göra de

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

 


Ovido - Quiz & Flashcards