onlyinyourdreams

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Tove Blomquist - 22 juli 2011 22:25

jag gick upp kl ca 10 idag och gick upp och titta på film. Efter det blev det att jag packa !

mat på det. sen va det att åka hem efter 1 vecka med underbara Elmust !

veckan har vart seg men rolig, mkt mkt skratta ! det gillar vi !

  loveu sis!

och för er konstiga saker som inte har kollat in hennes blogg en .. har ju missat nått!

men för att va snäll ska jag skriva den här igen :)

Eelma


--

imorn ska jag upp kl 5:00 -.-

för imorn ska jag till kullings och hjälpa till där som min "släkt" alltid gör varje år!:)

blir att dela ut notblock till alla som kör;)

så godnatt alla!:*

//Toveeblomquist


ps:

tkr synd om alla i oslo efter det som hände!

fick även veta att min egen bror va där.. blev jätte rädd. men fick tillslut veta att han är vid liv och mår jätte bra o han hjälper till i nått sånt där "militär" grej :s

Av Tove Blomquist - 22 juli 2011 00:40

hur ska jag kunna glömma dej när du alltid är där vad jag än gör?

jag vill glömma dej, självklart vill jag.. för mitt eget bästa så måste jag glömma dej men jag vill inte! jag kommer inte klara det utan dej du är som en drog eller nått!

en kompis till mej (säger inte namn), hon sa att jag skulle radera det totalt men jag kommer inte klara av det nu, jag är för svag . hon vill att jag tar bort dej på msn, fb och raderar ditt NR! så JAG inte kan kontakta dej nån stans . att bara radera dina sms va det värsta jag har gjort på länge. men ska jag nån gång kunna få ett hyfsat bra "normalt" liv så måste jag släppa taget om dej. det finns många fiskar i havet, men inte många som dej! jag kommer nog aldrig hitta nån som just dej, aldrig nån som va så underbart snäll. du var alltid där. tänk om jag aldrig hitta nån som du, tänk om jag får leva helt ensam för jag inte har dej vid min sidan tills dör? asså nej,.. nu får jag sluta tänka såhär.. jag får tänka på det en annan dag om jag ska glömma dej eller inte .


-------------

förlåt att jag inte har bloggat har bara inte orkat!

men igår har jag och elma shoppat massor!

och det kommer nog in här inom kort

och jag färga även håret, men blev en aning missnöjd .

men det får jag leva med :/

idag har inte hänt nått..

elma lärde mej spela gitarr, jag är värds sämst på det xd

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist




Ovido - Quiz & Flashcards