onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

vid mitt första ögonkast, så slingra du dej in i min blick

Av Tove Blomquist - 14 juni 2011 20:33

nu sitter man här då.. vill inte att det ska bli en ny dag!

idag har det vart sjukt skooj

det börja med att börja 8:30

sen fixa skåp, sen film

  GODIS!


sen sluta kl 11:00

kom hem, och 2 timmar efter det kom natta och natta xd

skulle hjälpa dom att fixa dom, det gick kungligt

    sen åkte jag med natta.b till hudenes skolavslutning

och där satt jag med sebbe och dampa lite i kyrkan xd

sen när allt va färdigt i kyrkan så stötte jag på nelly och allt blev mkt roligare ;)

                    bjuder  på alla bilder! ;)


nu blir det skynda sej att fixa allt tills imorn,

för imorn slutar jag 7:an!


men kommer sakna manne :(

min bästa kompis slutar och börjar i gbg :'(

gråter jätte mkt, varje gång jag tänker på det gråter jag

många tårar för han!

han fanns alltid där när allt sket sej.. men nu! han kommer inte finnas om det händer nåt i skolan, han kommer inte kunna säga till svin som håller på och slår på mej..kommer jag klara de... asså jag vet inte

  Emanuel Merstrand loveu brother !


ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards