onlyinyourdreams

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Tove Blomquist - 24 december 2014 10:00

Jag behöver dig,

du behöver mig.  

För att överleva,

behöver vi varandra.

-------------------------------------------------


Julaftonsmorgon och det är upp tidigt för att fira jul. Både julafton och juldagen är planerade från morgon till kväll med julfirande med familjen och släkt! 


December har gått fort och det är även snart ett nytt år? Vi ska snart lämna 2014 för att överlämna allt till 2015. För mig känns det jätte konstigt för mitt år har varit fyllt av sjukt mycket saker och att nu börja om på nytt känns för mig underligt. Kanske är det bara jag men helt ärligt nu, det är ett nytt år med många nya uppdrag att klara av och slutför. Det gör mig lite nervig iallafall. 


December för mig är att vara med familj och vänner, umgås och släppa det gamla bakom sig. Och nej, det är inte bara jul som ska vara en sammanhållning utan hela månaden! Precis det har jag gjort, skrattat med vänner och skaffat ett större band till nära. 


December för mig är även att tacka de som har varit där för mig under året och stöttat mig genom livets hårda väg. Ni vet vem ni är och jag skulle inte klarat det lika bra utan er, så tack!

     

Ovido - Quiz & Flashcards