onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 6 september 2014

TMI TAG

Av Tove Blomquist - 6 september 2014 07:00

TMI TAG


1. Vad har du på dig?
       - Mjukis och en tjocktröja 

2. Någonsin varit kär?

       - Ja

3. Någonsin haft ett förfärligt “breakup”?

       - Ja

4. Hur lång är du?

       - Runt 165 cm

5. Några tatueringar?

       - Nej, men vill ha

6. Några piercingar?

       - Ja, öron, näsan och naveln

7. OTP?

       - Jim Chapman och Tanya Burr

8. Favorit serie?

       - HIMYM

9. Någon du saknar?

       - Personen som alltid dela säng med mig

10. Favorit song?

       - "Goodbye my lover" av James Blunt

11. Hur gammal är du?

       - 17

12. Stjärntecken?

       - Jungfrun 

13. Egenskaper du söker i en partner?

        - Spontan, medialover, samlad och bestämd. 

14. Favorit quote?

         - "Fight for your happiness" 

15. Favorit skådespelare?

         - Adam Sandler

16. Beskriv dig med 3 ord?

         - Öppen, nyfiken och jordnära 

17. Favorit färg?

         - Grön och gul

18. Favorit siffra?

         - 75

19. Hög eller lugn musik?

         - Lugn

20. Vart går du när du är ledsen?

          - Till mitt rum, någonstans där jag är själv

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?

          - 10 min

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?

          - 20 min

23. Turn on?

          - En kille som kan laga mat, beskyddande och tatueringar. 

24. Turn off?

          - Egotrippad jävel som bara bryr sig om sig själv och ingen annan

25. Rädslor?

          - Grodor/paddor och att bli lämnad ensam 

26. Vad gjorde att du grät förra gången?

           - Blev lämnad ensam

27. När sa du att du älskade någon sist?


           - Igår
28. Vilken bok läste du sist?

           - Alligent 

29. Vilken bok läser du just nu?

           - Beautiful Creatures del 2

30. Vilken serie kollade du på sist?

           - Räknas Big brother?

31. Vem var sista person du pratade med?

           - Mamma

32. Relationen mellan dig och personer som du smsade sist?

            - En väldigt ny nära vän som jag uppskattar väldigt mycket!

33. Favorit mat?

            - Pizza! 

34. Platser du vill besöka?

            - Australien, London, Turkiet och Thailand 

35. Gillar du någon just nu?

            - Ja

36. När var sista gången du kysste någon?

            - Igår 

37. Favorit godis?

            - Popcorn och lite annat. 

38. Vad för instrument spelar du?

            - Jätte lite gitarr 

39. Vilken sport spelade du sist?

            - Vad är sport för något?

40. Vilken sång sjöng du sist?

            - "Gasoline" av Troye Sivan

41. Ögonfärg? 

            - Blå gröna 

     

 
 
Michaela

Michaela

6 september 2014 14:00

Fin blogg!:)
Kolla gärna in min http://michaelafrii.blogg.se/ för tips, skönhet, outfits mm...
Lämna gärna en kommentar också:)
Kram:)

http://michaelafrii.blogg.se

Tove Blomquist

14 september 2014 16:17

Tack ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards