onlyinyourdreams

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Tove Blomquist - 4 september 2014 18:30

Snuvig, trött och skakig men ändå helt taggad på de kommande terminen. Jag har överlevt de första veckorna i skolan och jag måste säga att jag är redo. 


Det är September nu, om ingen har missat detta, och hela månaden är full av rolig men även jobbiga och tuffa saker att ta i tu med. Jag ska hinna rätt mycket, allt från fira mig, gå i skolan, gå till kyrkogården, umgås med vänner och bara försöka hinna ta in den underbara hösten! 


Jag har inte tänkt att skriva så mycket idag. Men har tänkt igenom en sak nämligen..  Hela September månad ska jag öppna upp mig. Fast inte öppna upp mina innersta tankar då utan jag tänkte mig mest att jag skulle vissa vem jag är! Förra året under december visade jag vem jag var inom mig och jag kände mig engagerad att få upp minst 3 saker varje vecka! Många kanske inte känner mig fullt ut och här är chansen! Jag har tänkt att skriva allt från min favorit mat till vilken ögon färg jag har! Imorgon eller lördag så ska första inlägget komma upp. 


 Utan att vara för egotrippad (Även om det är min sida?) så vill jag bara berätta att imorgon är det den 5 september och för 17 år sen föddes en liten tjej som idag är jag här och jag är faktiskt redo för att fira de!

   

Skapa flashcards