onlyinyourdreams

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Tove Blomquist - 10 november 2013 20:00

 
Varje sekund utan din vackra röst
hugger som kniven i mitt bröst
Varje liten sekund utan dig
hugger som kniven i mig

 

---------


En helt vanlig söndag? nje, farsdag ju! Vill redan i början här av min text skriva grattis pappa på farsdag, hoppas du som alla andra pappaor där ute har haft en underbar dag med fantastiska barn som uppvakter er. Älskar dig pappa, du är och kommer alltid vara min hjälte. 


Stort sätt sen jag vakna har jag varit och ätit middag med släktingar med väldigt god mat, tack farmor för de! Efter det när jag hade kommit hem så färdigställde jag min Imovie redovisning tills imorgon och den är äntligen färdig. Igår var det även det första kalaset för min lillebror så har haft ganska fullt upp hela helgen. 


Imorgon kommer jag  skriva om hur redovisningen gick och även 2 recensioner om: en bok och en film

bjuder på alla bilder...

                 

Ovido - Quiz & Flashcards