onlyinyourdreams

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Tove Blomquist - 8 november 2013 22:42

Another tear falling down her face

They don´t see and they don´t know

All her little secrets, all her little stories

Cause she won´t tell you

No, she won´t tell you.

 

------------

 

Why? why just me...

 

Tänker på mycket just nu, vet inte vart jag står. Önskar att jag kunde spola fram tiden så jag slapp allt just nu. Men antar att man inte kan få allt man önskar sig? Min vecka har verkligen gått ut på att ta sig igenom den och försöka se glad ut. 

 

Vet inte om det finns så mycket att skriva mer än att jag ska ge ett tips till alla som läser det här: Ge aldrig upp och berätta alltid sanningen. 

 

Från ingenstans så… Jag har skaffat weheartit igen. För andra gången, heter Toveeblomquist som vanligt och jag önskar verkligen för er som har det att följa mig så följer jag självklart tillbaka. Där lägger jag ut mina favorit quotes och mycket mera. 


Ställ även frågor på ask. 


   

 


             

Skapa flashcards