onlyinyourdreams

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Tove Blomquist - 20 oktober 2013 21:03

Sveket slår mig och det svider
Som plågan av hunger och törst
Hjärtat kläms och jag lider
Panik och tårar kommer först

Sluter ögonen högt upp på taket
Redo att hoppa ner där gruset fanns
Vinden puttar mig tillbaka och håller taget
Livet har givit mig en andra chans 

----

Mina tanker är lite upp och ner just nu, känns som att ingeting är som det ska vara. Min helg har både varit positiv och negativ. Fick en hel del nya grejer från min moster i lördags.


Jag fick bl.a 

- 4 tröjor

- Träningsbyxor

- Jeans

- Leggings

- Hoodie


Direkt efter åkte jag till Louises Halloween fiesta och jag lärde känna nya, intressanta människor. Jag har även fått mig min livs läxa i helgen. Jag har fått reda på hur mina vänner faktiskt beter sig och fungerar. Vilka man inte kan lita på och vilka man kan ge sitt liv till. 


Dålig kvalité på bilderna, förlåt.

                       

Skapa flashcards