onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Pain changes people

Av Tove Blomquist - 6 augusti 2013 21:33

Varje steg du tar
varje dröm du har

Varje ensam dag
varje andetag

 

I ditt hjärtas slag

varje natt och dag
I varje strid och slag

är det du och jag

Så tro på mig
när du är svag
jag är alltid nära
i varje andetag


 ---


Det efterlängtade inlägget är äntligen här guys! Taget 1 helt års paus och jag tror jag är helt redo att fortsätta. Som sagt, det har ju hänt en hel del sen sist. Mycket har förändras, jag har förändras. Både fysiskt och psykiskt.


Jag har slutat 9:an och äntligen lämnat Altorp, lilla Herrljunga! Blivit antagen till Hotel & turism programmet på Almåsgymnasiet i Borås. Börjar 21 Augusti.


Kommer dock aldrig glömma min klass, för 9D är evigt i mitt hjärta!


Min mamma har flyttat till Herrljunga och jag bor fortfarande kvar i Fåglavik med min kära pappa. Min faster Eleonore har gifts sig med en fantastisk kille, Blomquist släkten fortsätter att utöka sig!


Denna sommarn har varit en utav den bästa hittills. Mycket skratt och många minnen. Varit på havet med båda mina närmaste, även firat min kompis Nelly på sin födelsedag hos Louise. Badat och solat extremt mycket med nära och kära. Bara njutit av sommarn och levt mitt liv. Lärt känna nya människor och skaffat nya vänskapsband. Tyvärr sagt adjö till min kära, underbara klass, saknar er sjukt mycket! "NO 9D, No party" remember? 


Har ni inte redan lagt till mig på instagram, gör de: Toveeblomquist 


LOVE #love 

                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Skapa flashcards