onlyinyourdreams

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Tove Blomquist - 22 oktober 2012 21:06

vart du vill i regnet, jag ska inte stå i vägen



dit du vill, du kan lämna mig eller gå vidare

ut i regnet



jag vill inte se din begränsning, ditt fängelse


innan du stannar här för att jag inte ska bli ledsen
och bryta ihop



låt mig inte stå i vägen, låt mig inte bli den som inte tillät dig
forma din tid



dit du leder vägen, dit du sträcker havet.

 

gå, nu.

 

 

-------------------------------------------------

 


1 vecka kvar till höstlov, 1 vecka med plugg. Taggar !

Har kollat på "Trolltider" sen jag kom hem från skolan, var så sjukt längesedan .. Älskar verkligen och kolla på såna här gamla julkalendrar. Mysa framför tv med täcke och kudde.. :$


I helgen var jag hos min mamma, ingenting hände.. Jimmi var sjuk, mamma var sjuk. Jag var frisk ... KUL! Fast jag kolla på film i mammas stora säng ^^ Nu tänker ni "Tove och hennes filmer..!" *suck*


Fått hem ännu mer "gymnasium -grejer"  i brevlåda idag. Jag har ju funderat fram och tillbaka men det börja klarna nu på vad jag vill gå på. Men tänker inte avslöja än, ifall jag ändrar mig. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards