onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Så stilla, för stilla.

Av Tove Blomquist - 5 september 2012 21:45

Jag står bredvid,

men känns som jag står 1000 meter bort.
jag känner mig inte verklig,

känns som jag tynar bort.
Minnen ifrån förr kommer bara allt fler, 

ta bort dom ifrån mitt minne

jag ber..

 

-------------------------------------------

 

Fyller år idag då. Helt sjukt, 15 år har det gått, helt sjukt. Av någon andledning så känns det konstigt att fylla år, man får för mycket mer uppmärksamhet (av familjen osv) och jag är inte så mycket för det ^^

 

I morse så väckte pappa mig och gav mig presenter på sängen, mysigt! Fick en locktång och en ackord bok. Jag känner på mig att någon vill verkligen att jag ska satsa på gitarr spelandet .. ^^

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Skapa flashcards