onlyinyourdreams

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Tove Blomquist - 19 augusti 2012 23:15

                                                                 

Av Tove Blomquist - 19 augusti 2012 22:00


Skolan börjar om 2 dagar och jag känner mig inte alls peppad. Lite smått nervös, varför vet jag inte riktigt. 


Som många av er redan vet så har jag gått igenom dem här veckor med pain, men skam den som ger sig. Jag fick tragiskt ett sms på början av augusti av andreas, att det inte funkade mer. Och ja jag erkänner, det har varit något av det svåraste. Om han läser det här vill jag berätta att jag saknar dig. 



Hela helgen har min världens bästa och även min första riktiga bästa kompis, Elma varit här och vi har haft det jätte kul! Det är som en liten mini-tradition att jag och Elma alltid är med varandra innan skolan början. Men med tanke på att hon börja på gymnasiet förra veckan så börjar hon och jag inte samtidigt, så det blir väl inte riktigt samma sak..


Känns rätt härligt nu när jag äntligen fått min systemkamera, här ska det fotas baby! 

 




 

Skapa flashcards