onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

We got stuck inbetween a nightmare and a dream

Av Tove Blomquist - 28 juli 2012 16:15

Jag säger inte det här för att jag kan, 
utan för att jag vill och det är sanningen. 
Det finns en låga inom mig som du har skapat, 
en låga av lycka och kärlek 

 

------------

 


Kommit hem efter en lång vecka hos faster Nina, började väldigt bra på söndags kväll och köpte till mat, blev lite soff-mys hemma hos henne med äpple-paj. På måndagen gick vi ner till stan och shoppade loss ;) Köpte en hel del grejer, kan vissa bilder senare. 


Tisdag åkte vi båt ner till Vrångö och bada, lite smått kallt i vattnet men annars så var det jätte fint där. När vi väl kom hem så kände jag att det brände på ryggen, senare på kvällen upptäckte jag att jag hade bränt upp hela ryggen, bak- framlår, överarm, ansikte och hela magen. Jag var väldigt svårt bränd skadad och som jag kallade de så ömsade jag skin. Men det har blivit så mycket bättre, nu känner jag knappt något och jag kan sova på natten.


Onsdagen gjorde verkligen allt jag gjorde ont, men jag och Nina gjorde något kul av det i alla fall. Vi gick ner till hamnen, kolla på några båtar, åt banan split och åkte paddan ^^ Sent på kvällen åkte vi ner till en strand, bada lite snabbt och åkte hem igen. På torsdag var det dax att åka hem, vi båda tog tåget till Alingsås tidigt på morgonen och mötte upp pappa. För då åkte hela familjen, plus några extra - Pappa, Jimmi, Birna och Camilla - till Liseberg! Dagen var hel skön, jag åkte till och med Atmosfear ;o trots min höjd skräck, men jag skulle lätt kunna åka den igen ! ^^


Så trots att jag hade bränt 75% av hela kroppen och ont i mina fötter så var denna veckan väldigt väldigt kul! Imorgon drar man till mammsen och stannar där i 2 veckor :)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Skapa flashcards