onlyinyourdreams

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Tove Blomquist - 9 juni 2012 18:14

Jag ska titta på dig även om jag blir blind

Jag ska höra på dig även om jag blir döv
Jag ska krama dig även om mina armar blir lama
Jag ska kyssa dig även om mina läppar blöder
Jag ska älska dig även när mitt hjärta har stannat



---------------------


Det var ett tag sen, men det som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Det närmar sig snart sommarlov och jag längtar jätte mycket! Lite besviken på min skolavslutnings klänning som jag beställde för ett tag sen, men skorna är helt perfekta. Gör lite ont att gå i dem, är väl helt enkelt ovan bara.



Sitter nu med min lillebror och kollar på barnprogram med en godis påse i knät, kan det bli bättre en lördagskväll?


Känner mig rätt taggad för sista veckan i skolan,  

En så kallad "kabaré", som elevens val musik grupp har gjort på måndagen.

A-lags kampen på tisdagen. (Alla i skolan tävlar i olika sporter)

Filmmys med klassen på onsdagen och så ska jag även servera på 9:ornas middag på kvällen med underbara kompisar från klassen!

Avslutningen på torsdagen och så får vi våra betyg. 


 








 
Ovido - Quiz & Flashcards