onlyinyourdreams

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Tove Blomquist - 29 februari 2012 21:00

Först var det som en viskning långt, långt borta i fjärran.
Men så blev det allt mer hörbart och till slut var det som om klangen fyllde hela mig.
Fasta och jämna slag i en rytm, som jag tidigare aldrig hört.


----------------


Den här veckan har vart en "tanke-vecka". Sitter och tänker på saker som har hänt och saker som förmodligen kommer hända. Saker som jag kanske kommer göra fel på och saker som jag redan har gjort fel på. Även på såna saker som jag vill ska hända och sånt jag inte vill hända. Har även tänkt på saker som går att gör mitt liv mycket bättre, att jag t.ex blir mycket gladare? 


Så förlåt om jag inte skrivit något, har helt enkelt inte vetat vad jag ska skriva för det har varit så mycket tankar i mitt huvud som jag bara har velat skrika ut. Fast bara förklara lite hur mina vecka har varit så säger jag bara att det har varit så jäkla mycket drama. Men visst fanns det bra stunder på veckan, men dock för lite.


Dagen idag har fungerat, fast jag kan ju säga att konfan var ju piss tråkig.


Det starta med att gå upp tidigt på morgonen, gör allt man ska gör och gå till bussen. Väl i skolan så är det rätt tyst och lugnt för 8A och 8B är på prao. Jag överlever onsdagen, det är ju faktiskt kort dag. Cyklar hem till en kompis till mig och käkar prinsess-tårta, för att hon fyllde år igår och hennes mamma ville att vi skulle äta upp det som fanns kvar. ^^ Sen konfa i 2 timmar. Hem och duscha. ja.. nu sitter jag här ;)


Ska väl antagligen kolla på någon rolig film och kämpa mig igenom resten av onsdagen. Puss och kram skumbanan! 

   



Ovido - Quiz & Flashcards