onlyinyourdreams

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Tove Blomquist - 30 januari 2012 17:57

Magen gör ont, orken finns inte.
Huvudet gör ont.
Kraven på mig själv, att prestera är för jobbigt.

Om inte någon kunde förstå.
Allt är så tungt.
För tungt för att bäras på två,
två väldigt svaga axlar.


------------------------------


Har inte så mycket att skriva idag, inte alla fall som jag vet. Orka inte skriva igår, förlåt! 


Måndagar är alltid så jobbiga, först har man jätte svårt att sova på kvällen och har jätte svårt att vakna. Idag låg jag i sängen 30 min mer än vad jag brukar, lite stressigt men jag hann ändå till bussen. Det som är det värsta med att åka till skolan är att jag måste alltid hinna till bussen för annars måste jag stanna hemma, och jag vet hur pappa skulle bli då om jag missade bussen.. Skit bussar.


Om man tar bort bussar och sånt skit så var skolan idag helt okej, måndagar är alltid jobbiga.


Till helgen har jag hört att det ska bli is kallt, och jag hoppas verkligen att vi ska åka skidor eller något. Saknar verkligen att stå på mina skidor, underbar känsla. Bara för att det inte har varit någon snö som har varat länge har jag och pappa inte hunnit att åka något. Känns lite konstigt. Men förhoppningsvis så blir det verkligen av snart.


Har hört att skolan ska ha en friluftsdag snart och då blir det nog av att jag åker skidor, om man då får välja det som förra året. Hoppas.


   

Ovido - Quiz & Flashcards