onlyinyourdreams

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Tove Blomquist - 24 januari 2012 16:10

Dag 1: Presentera mig själv

Dag 2: Senaste förhållandet, sång som påminner om han/hon.

Dag 3: en bild på mig plus 10 fakta.

Dag 4: Gamla bilder, en ifrån förra året och en ifrån när jag var liten.

Dag 5: Mina favorit kläder.

Dag 6: Min familj och mina kompisar. 

Dag 7: Förhoppningar inför 2012.

Dag 8: Mina parfymer.

Dag 9: Perfeckta killen.

Dag 10: Min handväska plus innehållet.


Dag 3: en bild på mig plus 10 fakta :


Fakta 1: Jag hatar mygor.

Fakta 2: Jag älskar verkligen glass

Fakta 3: Jag har dåligt minne, typ som en guldfisk !

Fakta 4: Hatar personer som tror dem är något dem inte är..

Fakta 5: Har färgat håret "några" gånger, första gången var i 6:an. 

Fakta 6: Älskar att vara hemma. 

Fakta 7:Tycker om att bli bortskämd ibland.

Fakta 8: Datorn är min älskling.

Fakta 9:Tycker om när andra säger positiva saker till mig. 

Fakta 10: Jag har lätt för att börja tycka om en annan person.


             

Ovido - Quiz & Flashcards