onlyinyourdreams

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Tove Blomquist - 22 januari 2012 14:33

Someday everything will all make perfect sense.

So for now,

Laugh at the confusion,

Smile through the tears 

And keep reminding yourself 

That everything happens

For a reason.


-----------------


Igår var jag och mina fastrar och farmor på Lindås spa. Dagen börja med att jag åkte till herrljunga ungefär klockan 12 för att möta upp Eleonore, för att jag skulle åka med henne till Lindås. När vi alla var där borta så börja vi med att vi åt varsin sallad och när vi hade ätit upp så gick vi och tog på oss badkläder osv.  


Det första vi fick göra var att få Rygg - och Nackmassage och även fotbad, ansiktsmask, ansiktsmassage. Efter det fick vi gå in och ha bastubad, hårinpackning och sen bada i bubbelpool utomhus. Dagen igår var helt klart lyckad! 


Idag så ska jag inte göra ett skit, bara sitta och slöa hemma! Blir väl att mysa med min one piece och kolla på en film, mysigt. Såg nyss att "picnik ska stänga ner... Hela mitt liv förstörs .... 


 

     



Ovido - Quiz & Flashcards