onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Presentera mig själv.

Av Tove Blomquist - 16 januari 2012 21:29

Har förut inte klarat av att avsluta en sån här tidigare, men ska nu försöka igen ! 


Dag 1: Presentera mig själv

Dag 2: Senaste förhållandet, sång som påminner om han/hon.

Dag 3: en bild på mig plus 10 fakta.

Dag 4: Gamla bilder, en ifrån förra året och en ifrån när jag var liten.

Dag 5: Mina favorit kläder.

Dag 6: Min familj och mina kompisar. 

Dag 7: Förhoppningar inför 2012.

Dag 8: Mina parfymer.

Dag 9: Perfeckta killen.

Dag 10: Min handväska plus innehållet.



Dag 1: Presentera mig själv.


Som ni nog inte har missat så heter jag Tove Blomquist.

Bor i ett hus utanför Herrljunga med min katt och pappa. Har dock då skilda föräldrar sen jag gick i femman. Jag har 2 bröder och en syster. Varannan helg så åker jag till min mamma, som nu bor mellan Grästorp och Lidköping. 

Jag är en trevlig tjej som älskar att hålla på att greja på fritiden, helt enkelt att skratta och ha kul. Dansar på varje torsdag, och jag älskar de. 

När jag blir stor vill jag ju helst jobba inom design, har alltid tyckt om det sen jag var lite och vill så gärna lyckas i framtiden. Kunna försörja mig och min familj, som jag hoppas jag kan bilda när jag blir stor. Det har alltid varit min dröm att liksom lyckas och jag kämpar på så kommer jag lyckas! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Skapa flashcards