onlyinyourdreams

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Tove Blomquist - 12 januari 2012 16:37

Kommmer ihåg som det vore igår du förändra våra liv.

Kan inte fatta att du har förstört så mycket utan att lyfta ett finger.

Jag drömmer fortfarande när vi satt i bilen, i kylan. 

Ibland när jag går utmohus blir jag rädd att du går bakom. 

När ska allt sluta...


-----------------


Kändes skönt att sluta 1 idag, jag gick dirket till kafeterian och halv sov i soffan. Det är såna stunder man vill bo i Herrljunga, inte 1 mil utanför .. Annars har nog allt idag varit helt okej, förutom att jag har varit trött och fryst som en idiot.


Jag och vädret idag var inte riktigt vänner, först så börja det med att jag tappa mina nycklar och så hitta jag dem knappt inte bara för att det regna och blåste så, plus så var det mörkt. Efter det så var jag i skolan och så börja det regna in från fönstret när jag hade engelska .. plus att jag var nära på att halka.. Från och med nu är jag inte vän med vädret.


Blir snart hemma gjord Kina mat, mums! Hejdå(:


 

Skapa flashcards