onlyinyourdreams

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Tove Blomquist - 10 december 2011 19:53

en super duper lycklig glad Tove sitter nu bredvid datorn.. vill ni veta varför?! för att jag har träffat ERIC SAADE! benen skakade och hjärtat dunkade när jag skulle få min egen skiva signerad :$ han fråga t.o.m med hur jag mådde... fick ju inte fram ett ord!


dagen annars har varit helt gryyyyymmmm ! har fått mycket nya kläder och även min julklänning är köpt. lite bilder kommer nog sen när väl min mobil kamrea börjar funka igen.. och om ni undrar så har jag fått bilder på allt idag men inte med min mobil utan med jenny´s mobil;) men tyvärr så får ni inte se dom nu.. utan liet senar, kanske imrogon? kanske:)


men så länge får ni nöja er med en bild på skivan!:D


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards