onlyinyourdreams

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Tove Blomquist - 6 december 2011 20:16

Jag vill säga något som andra inte sagt
Något som får dig att se hur jag känner
Jag vill få dig att förstå
Varför jag inte bara kan vara din vän
För jag vill vara mer än så.


--------------------


Sitter och myser i soffan, äter pepparkakor och ser även på när snön faller. I´m lövin´ it. Älskar snö, det är så mysigt och vackert! Det finns ju såna som "gnäller" att det är för kallt osv... Men vafan ta på er mer kläder?! Det bästa med julen är ju snön!:o Ingen snö = ingen jul :(


skolan idag var seg! hade vårat vg-prov i matte idag.. men det var ju enklare en g-provet...  även spanska på samma skit dag .. men det gick helt okej också, bättre än vad jag hade trott ! typ jätte stolt(a)


fick även reda på föra veckan att vi skulle ha trampolin imorgon på idrotten, något jag längtar till! kärlek till onsdagar:*


ska nu gå och kolla på lite tv, kramis! ♥


 


Skapa flashcards