onlyinyourdreams

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Tove Blomquist - 5 december 2011 21:44

Jag skulle inte, 
det var bestämt.
Jag skulle aldrig mer låta
någon trycka ner mig
Ändå tar jag åt mig,
ändå sitter jag här med gråten i halsen
och analyserar varenda
kränkande ord.
Jag vet att du inte är värd det,
jag vet att jag är så mycket bättre än dig,
men det gör ont.
Jag tar åt mig.
Varje ord skär länge in än du kan ana.



--------------------------------------





Färdig med alla läxor och jag är redo för att .... SOVA!!! Livet är härligt, skola, läxor, äta, sova ... om och om igen! ska inte klaga nu men skolveckorna är förjävliga. Men alla går i skolan så:)
Som sagt, ska sova nu. Hoppas ni får en trevlig  natt/kväll/morgon ALLT!

puss ♥



Av Tove Blomquist - 5 december 2011 17:20

Dagarna jag inte ser dig
vill jag bara blunda.
Blunda om och om igen,
räkna till hundra.
När jag öppnar ögonen 
vill jag att du ska stå där,
då jag som mest behöver
dig här.. 


----------------------------


Helt sjukt hur tråkigt skolan kan vara.. Gjorde "höra" i spanska idag, jag tror det gick ganska bra, jag hoppas iaf på "E". Ska även öva på lite mer spanska snart och då hoppas jag bara på att jag överlever!

Blir även att kanske äta lite pepparkakor och packa för en hel helg hos moster. Det kommer bli fett kul! Vi gör som vi alltid gör varje år, vi åker till göteborg, shoppar och har det mysigt, när vi kommer hem brukar vi göra julgodis! Vi har gjort det här sen jag var.. hmm.. ca 6-7år tror jag! Och jag har aldrig tröttnat på det !


Ska nu försöka överleva lite pluggande.. kramis♥

 

Skapa flashcards