onlyinyourdreams

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Tove Blomquist - 30 november 2011 19:51

har känt mig extremt duktig idag. det var ju min tur att gör maten, hehe. efter maten så vek jag tvätt, gjorde mina läxor plus att jag har städat! har ite gjoort så hääääääär mycket duktigt på länge.


nu sitter jag & lyssnar på julmusik och har det jätte mysigt på mitt rum! 

pappa fråga mig förut vad jag önskade mig av han i julklapp, det ända jag svara var att "heheh... det får du se sen;)!". för.. jag vet inte riktigt vad jag ska "önska" mig av han men nu tror jag att jag vet! eller vet och vet, men jag hitta en as snygg one piece som ja tänker be pappa köpa åt mig (a) hoppas bara han går med på det.. heheh ! 


 




Av Tove Blomquist - 30 november 2011 16:03

glömde jag säga det?`hmm... idag hade vi ju inställd idrott! så chill. då gick jag och emmelie till ett konditori i herrljunga och hade skit kul! kändes också skönt att prata av sig lite och bara vara fri från allt. 


efter det var det bara so och no kvar, tiden gick as snabbt! helt plötsligt kom bussen och man åkte hem. när jag väl hade kommit hem så hängde jag upp min pepparkaks kalender ! den blev as nice! 


imorgon är det första december, ni vet vad det betyder?! julkalender! 

snart är det ju julafton också! det betyder att man ska slösa ut pengar på massa presenter, har redan till mamma, pappa, farfar och farmor ! ^^


   


Ovido - Quiz & Flashcards