onlyinyourdreams

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Tove Blomquist - 29 november 2011 20:15

idag var det den här "innebandy dagen" i skolan, och som sagt så var jag inte med, utan jag fick göra core (träningsmetod med inriktning på mage och rygg) och även pingis. det var riktigt kul! fick även kolla lite på hur det gick för min klass. tjejerna förlora och killarna vann i 8D (killar för sig och tjejer för sig


när jag väl kom hem så fastna jag bredvid en film på tv:n "first daughter". skit bra enligt mig! helt klart värd att se om man gillar romantiska filmer!


jag sa igår att jag skulle göra mina "pepparkaks-kalender" men det blev inget för att det jag behövde fanns inte hemma, men jag bad pappa att han skulle köpa det, så nu är jag äntligen färdig, eller snart! pepparkakorna måste torka. men sen så! efter det måste jag nog gå över till lite läxor innan jag ska sova ^^ om jag nu orkar !


ha en toppen kväll! p&k !

 

Skapa flashcards