onlyinyourdreams

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Tove Blomquist - 11 november 2011 22:15

idag är en helt speciell dag! det är 11-11-11, var det nån som önska sig nått under 11-11-11 11:11..? det gjorde jag iaf! super duktig(a) jäkla prov säger jag bara... no prov.. no är inte mitt bästa ämne direkt.. så därför har jag inte skrivit så mycket.. igen .. förlåt ! men ska försöka förbättra mej, idag så (såklart) gjorde jag provet, det gick ganska bra ändå, efter det hade vi so, och inställd idrott, och då hade vi ca 3 timmar rast! så då åkte(cykla)  jag och mitt lilla tjejgäng till kelly, lite smått chill sådär ! när vi kom tbx så gick vi direkt till sv, plus att vi slutar ju alltid tidigt på fredagar, tidigare en alla andra, slutar 13:50 (a) hehe, men då gick jag & nelly till bibblan och satte oss och läste, 65 min flex! härligt! tog bussen hem, får ett "jätte långt" besök av elma i ca 10 min innan hennes bror kom och hämta henne... HAHAHHA, efter det så kom pappa hem och vi åkte ner och hämta jimmi & handla lite för kalaset i helgen för jimmi ! skojsigt! ska nu kolla på vem som åker ut i idol, bye ! ha en bra helg, det ska jag ! so long suckers! p&k

 

Skapa flashcards