onlyinyourdreams

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Tove Blomquist - 3 november 2011 21:18

jag har tyvärr inte tid för er, så jag säger bara det här att jag kommer blogga lite mindre, tills jag får "tillbaks" min tid! men när jag väl har lite mer tid så kommer jag blogga lite mer! jag LOVAR er ! men nu ser det inte så ljust ut.. tyvärr.. puss på er som bara orkar bryr er att läsa, utan er hade jag nog inte skrivit, självklart har jag kanske inte lika mycket läsare som många av mina andra vänner men det gör mej inte så mycket, det enda jag bryr mej om är att att det är nån som bryr sej om vad jag håller på med om dagar! det är ett stort tack till er. puss:*


till er nu som vill veta vad jag har hållit på med när jag inte har bloggat.. jo då har jag bland annat ätit, sovit, och andats ! låter sjukt intressant eller hur ?;)

så fort jag hör att nån har läst min blogg blir jag jätte glad, så om just du vill göra min dag? berätta för mej ! det skadar inte, det gör mej bara sjukt glad.

puss&kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards