onlyinyourdreams

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 31 augusti 2011 20:10

på lördag smäller det alla !

idag skulle egentligen jag klippa mej men nepp... enligt hon som ska klippa mej hade jag min klipp tid igår fast lappen jag fick med mej hem stod det 31/8 .. och det är idag !!! aså gahh.. trodde jag skulle smälla av !men jag fick bara ta en ny tid nästa vecka och se glad ut typ, jag hade tur, louise va med så jag slapp att vänta på pappa helt själv tills klockan 4! under tiden vi vänta gick vi till "lek" parken :$  där mötte ett par mkt underbar personer .

t.ex mathilda(carlsson), amanda (blomdahl), lovisa (närhi), filippa (palmén), danne (fredriksson), alice (palmborg)

och ja självklart louise karlsson!:D

sen kom pappa och hämta mej och louise, vi kom hem, åt, och hade as sköj !

nu för typ 2-3 timmar sen (:$) åkte hon hem och sen dess har jag nördat här;)

hehe;)

  det här tyckte mathilda likna mej ... HAHHAHA xd


det kommer nu, ego bilder på mej !:$

       

ska snart gå upp, fixa lite, innan jag ska sova, natti:D

Ovido - Quiz & Flashcards