onlyinyourdreams

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 24 augusti 2011 21:17

en ganska normal onsdag. bilden va inställd, idrott super skoj. jag och emmelie gick iväg för vi skulle kolla var hon hade tappat sin nyckel, vi kommer till skolan då vi kommer på att vi har idrotts kläder på oss, lite smått pinsamt.. men vi hittar inte den där, då vi går tbx, efter idrotten så gick jag och emmelie och leta lite till, och jag säger till henne, "har du kollat dina kläder?!" haha, hon kolla och hon bara "hahaha.. ojj... ! jag hitta den.. HHAHAHAAH!!"  .. vilka smarta kompisar jag har ! xd

efter både so & no så va det slut,  jag kommer hem,  jag somnar i soffan det första jag gör.. :$ och jaa.. 3 timmar !! xd och jag är ju tröttare nu än va jag va när jag somna!:o

dusch, och nu sitter jag har och skriver, snart parlamentet !

Toveeblomquist.

  en bild från helgen . innan alma kom!

Ovido - Quiz & Flashcards