onlyinyourdreams

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 23 augusti 2011 21:26

 

sämst ever...

ajja

Av Tove Blomquist - 23 augusti 2011 20:41

tisdag idag då, jobbigt i skolan idag. aså vrf ska allt hända mej?! jaja allt kan hända, prata med elma idag om hon skulle komma den 3 sep till mej, och jag får bara hoppas att hon kan! har inte hänt så mkt idag, hade en väldig rolig engelska lektion, prata med en granne till mej som jag aldrig har parat med:o lite konstig. vi bor på samma ställe, går på samma busshållplats, har gått i samma klass i kanske 2-3 månader:o jaja han är snäll men blyg men skit sam(: för vem är inte blyg när man pratar med en ny person, det är iaf jag.. jag brukar va as blyg.. och då menar jag verkligen as blyg!:$  heh.

 

tove innan skolan.


Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards