onlyinyourdreams

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 22 augusti 2011 21:52

första skol dagen idag, den gick väl sådär! fick våra scheman osv. hade bara 1 lektion idag det va svenska, då vi bara satt och läste i en bok i 30 min kanske, lät chiilll! efter skolan följde jag med louise hem, då vi titta lite på film.. eller hon titta jag somna ju :$ sen åkte vi till hennes fotbolls tränning då jag även träffa mathilda och hade as skoj! efter det kom pappa och hämta mej, vid åt glass, sen åkte hem! och sen dess har jag suttit här, tittat lite på tv. och ja snart sova.. inget jag vill för nu ska jag berätta en liten hemlis;$ jag drömde mardrömmar igår så jag våga inte ens gå in i huset idag! så jag kommer ju fan inte kunna somna.. men men, jag hittar nog på nått(a)

ha det bra!

puss o kram hela dan!

Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards