onlyinyourdreams

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 21 augusti 2011 19:27

en helt underbar dag har gått med almä, vi gjorde allt möjligt! hon är helt enkelt underbar. men tiden har gått FÖR snabbt! snart skola ju ! det är inget som gillas.. men efter att alma hade åkt hem gick jag direkt till duschen och tog en varm, lååång dusch! det va länge sen sist man gjorde de:o men nu sitter jag bara här med pappa i vardagsrummet och tar det helt enkelt lugnt! för imorn börjar verkligheten. gå upp tidigt, läxor, prov, jobbiga personer, bra personer. jo livet är ju underbart!som jag sa till pappa för nån dags sen, snart 1 till år på helvetet.. han bara skratta!


imorn ska jag har på mej min nya tröja från ginatricot, och rea byxor på lindex.


eller jag tror det iaf;) får se imorn!:)

men ska nu gå och fixa mitt hår, ses, puss och kram hela dan!

Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards