onlyinyourdreams

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 12 augusti 2011 23:13

skara sommarland idag då.brände ansiktet och axlarna.. vilken tur man har...


kommer hem och har as ont, men det blir att ta hand om sej själv lite när ingen annan gör de(;

hårinpackning, och sen en lång varm dusch.


jag har två favorit bloggar här i "blogg-världen".(;

isabelle strömberg, 4 sep 1993 .. här

och

Kenza zouiten 21 april 1991.. här

det är 2 fantastiska bloggaren som har och kommer förändra mitt liv. läser deras bloggar dagligen, dom ger mej råd även att dom inte vet de. även lite kul att isabelle fyller år 1 dag före mej!:D lite coolt ändå! jag hoppas att i framtiden blir jag som en av dom här sötnosarna!


:*

//Toveeblomquist

 

Av Tove Blomquist - 12 augusti 2011 08:00

nu dra vi! kommer hem ikväll! hoppas det blir fint och varmt väder imorn!:D

blir att ha på sin långarmad topp från ginatricot

  jaag själv älskar den, den är skön, mysig, och min stil på kläder(:


 

Ovido - Quiz & Flashcards