onlyinyourdreams

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Tove Blomquist - 6 augusti 2011 23:44

en helt underbar vecka har gått!

mkt skratt med några tårar.

bilder i massor har jag tagit för eran och för min skull (;

veckan :

torsdag: åkte bil enda upp till stockholm, åkte även in till gränna !

fredagen: först vårdcentralen med mej, sen gamla stan.. men då tog jag bilder med louise mobil så jag har inte dom bilderna..

lördagen: så klättra vi på såna här klättervägar!:D men har tyvärr inga bilder på det heller:(

söndagen: Cosmonova "naturhistoriska riksmuseet"

  måndagen: tekniska museet .. efter det pride festivalen

 

         

tisdagen: havet, vaxholm

     


onsdag: grönalund ! :D

    mer bilder på gröna lund blev det inte för att vi va för upptagna xd

torsdagen: hem!

på vägen hem:

      hemma: upptäcker man att min säng står i MITT rum! har väntat i 1 år men äntligen har jag ett EGET rum! så härligt aså, tack pappi 


:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards