onlyinyourdreams

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

blixt oxh ännu mer blixtar!

Av Tove Blomquist - 23 juli 2011 20:30

det kommer några blixtar på himlen och jag kommer inte kunna skriva ikväll tror jag.

så drf skriver jag nu :)


dagen idag börja med att gå upp kl 5.. knappt sovit 3 timmar inatt. men men, gick upp, fixa mej, och sen börja ju hela kaoset, jag skulle gå upp och hämta mina nycklar som jag visste hade lagt uppe av nån konstig anledning. när jag kommer i mitten av trappan, så hoppar jag ner på golvet och stukar foten -.- måste springa ut för att hinna med med att åka med en släkting ner till herrljunga. och allt bara skiter sej. kommer ner till anmälan av kullings ms och börjar ta fram noter, för det va ju jag som skulle ge alla deltagare noter :)

då kände man sej helt plötsligt viktig när dom kom och skulle få dom här noterna ganska skoj att träffa både norg-män och svenska , både tjejer o killar:)


det låter som jag har haft en bra dag men nej..

*har haft ont i foten hela dagen.

*huvud värk. som inte släpper

*tänkt på min bror som är uppe i Norge..

*"min vecka"

* och mkt andra privata saker.


men jag överlever !(:

när jag kom hem va jag helt död.. "råka" somna i soffan i 3 timmar(: jag vakna och gick till pappa ute, där jag fick en energi dricka!:D

super, sen blev det mat, och helt plötsligt börja det åska

men ska ha mys kväll med familj och hoppas på att min bror kommer hel hem!

ses:*

//Toveeblomquist

 

bjuder på den bilden (va hos jenny då)

 
 
Jenny

Jenny

25 juli 2011 00:59

hihi så sjukt gullig bild asså ;) (LLLLL)

http://nattstad.se/jennyalinaisadora

Tove Blomquist

25 juli 2011 11:34

hiihi (LLL):D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Blomquist - 6 juni 2017 20:47


Trött Verb: Trött, tröttare, tröttast. ”(om person) som känner ett behov av att vila eller sova.” - Wikipedia   "Jag är bara trött.”   Låter dessa ord bekanta?   Dessa fyra ord är mitt svar för bokstavligen allt relate...

Av Tove Blomquist - 23 januari 2016 22:20


Ångest, oro, hjärtklappningar.    Från utsidan är det enkelt att tro att någon annan mår bra bara för att personen ger en ett leende. Men bara för att jag inte visar fysiska symptom så betyder det inte att jag måste mår bra. Andra anser att om ma...

Av Tove Blomquist - 7 september 2015 21:57

Andas, Andas in luften. Omfamna detta ögonblick, Omfamna detta andetag.    - Xavier Rudd ----------------------------------------------------------------------------   Hej smultron!    Sommarlovet är över och jag har precis fyl...

Av Tove Blomquist - 25 juni 2015 22:50

OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa som jag inte har lagt ut för det skulle bli för mycket, men som skrivet ovanstående är det bara att kontakta mig så får ni dem.    ...

Av Tove Blomquist - 5 juni 2015 11:09

                                                           OM NÅGON SER SIG SJÄLV OCH VILL ATT JAG TAR BORT BILDEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG.  Jag har även fler bilder på vissa par som jag inte har lagt ut för det skulle ...

Skapa flashcards