onlyinyourdreams

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Tove Blomquist - 16 juli 2011 23:30

ännu en ganska vanlig dag hemma hos mamma

jobbig, känslosam, rolig, kärlek & åter sorg


jag vet inte om jag borde gå in på psyket eller nått.

jjag har nått allvarligt problem

nått som är väldigt svårt attt bli av med .

jag vet inte hur lång tid det kommer ta eller om jag kommer klara de.

men jag ska försöka

försöka bli av med allt

allt jobbigt

börja om på nytt

jag vet hur många som kanske inte gillar mej .

men jag kommer göra det på mitt sätt.

och dom som vill finnas där och stöta mej kan va sjukt underbara och göra de

och för er som inte bryr sej ett shit,

ni behöver inte göra det.

bara låt mej va.

vill inte ha falska vänner runt om mej

never.


vet inte vad jag skulle gjort utan vissa kompisar .

ni vet nog mkt väl om vilka ja menar .

utan er hade jag nog inte kämpat så långt som jag har gjort

men för er alla som vill veta vem som har gjort dom här underverken

..

får väl ta reda på det?;)

nä men det kommer längst ner i inlägget :)


...

megan nicole har gjort sin första riktiga låt idag :D

*happy meee!*

B-e-a-utiful- Megan Nicole (Original Song)




och nu till det ni alla har väntat på ...

hahah nä men ;)

men vi börjar :)

Elma

Jenny


Anna

louise

Sandra

det är ni som är där om det är nått. och det finns inget ord.. för hur jävla underbara ni är!

luften jag andas är ni !

loveu!


ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards