onlyinyourdreams

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Tove Blomquist - 15 juli 2011 14:23

nu ska man snart äta maat

och efter en liten stund kommer min elmust hit!

as sköj ska det bli !


men nu måste jag nog dra innan hon kommer.. måste ju hinna äta :)

    för er alla som vill se den här sötnosen oftare.. följ hennes blogg

elma  !!!

hiih men måste verkligen gå nu :$

hejdå sötnosar:*

//Toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 15 juli 2011 00:06

idag va jag med magdalena.. as sköj!

vi mötes vid halva vägen och gick hem till mej :)

där vi satt och prata om våra problem och våra glada stunder

sen efter det gick vi ner och kolla på film och sen bakade vi kladdkaka

och pappa gjorde en paj :)

senare satt jag & hon och åt både paj o kladdkaka :D

efter det gick jag med henne ut i det blötttta regnet och som sagt det va blöt ! :s

kom hem och sen har jag suttit här hela tiden !

imorn kommer elmust, damn så skoj :D

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

 

Ovido - Quiz & Flashcards