onlyinyourdreams

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Tove Blomquist - 13 juli 2011 00:18

åkte hem idag :) ganska skönt att komma hem men ändå tråkigt.. saknar jenny !

hon ska imorn (eller idag xd) åka till Finland till hennes pappa så får inte sen henne på hela sommar lovet, och sen börjar hon på en annan skola sen så får inte se henne i skolan heller


hände inte så mkt idag ! hade så tråkigt:/

asså efter jag kom hem :)


titta på film med pappa :)


men jippi! kom på min kod till bankkortet ! :D är man bäst eller?!


får även mina saker jag glömde hos eleonore imorn

upptäckte igår att jag hade glömt mitt smink och plattång ! :oo

gaahhh :oo


på torsdag ska jag va med magdalena.

sen på fredagen kommer elma (tror jag) och följer med mej till mamma i ca en vecka :)

sen efter den veckan med elma ska jag till louise

hon & jag ska till Stockholm i en vecka ! :D

så det kommer bara bli sköj hela tiden !

förutom imorn då,, för då måste jag städa och såna jobbiga saker :/

men nu måste jag nog gå!

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

  (bjuder på bilden!)

Skapa flashcards